Selamünaleyküm dostlar
bu mübarek günlerde yaşanan bu vahşete dur diyemiyoruz bari şu fotoğraflara bir bakın 
ve sonra düşünün,kendinizi bir an için onların yerine koyun,
düşüncesi bile ne kadar ükütücü öyle değil mi?
ölen yüzlerce masum insan,suçları ne?
HİÇ.


bu yavruların günahı neydi?
onlar istemezmiydi koşup oynasın,
okula gitsin,ailesiyle mutlu bir hayat yaşasın
gece korkmadan huzurla yatağında uyusun istemezmiydiler..
çocukların korkulu gözleri ebebeynlerin çaresizliği..
RABBİM yardım et ne olur!
dursun artık bu zulüm
dua..
bol bol dua edicez ve tabiki BİRDE
BOYKOT
bu firmalara ve markalara dikkat
azıcık içiniz acıdı ise 
lütfen sizde boykot edin..
ben almasam ne olur herkes alıyor demeyin
o malları almak KATİL İSRAİL'e destek vermek demek

BİR BOMBA DA SEN ATMAK İSTEMİYOR İSEN
BU ÜRÜNLERDEN VAZGEÇ..

             

     

LÜTFEN BİRAZ DUYARLILIK..
BUGÜN BAŞKASININ YAŞADIĞI GERÇEK
YARIN SENİN GERÇEĞİN OLABİLİR..
SESSİZ KALMA...!!!

İSRAİL MALLARINI BOYKOT ET

6 Yorumlar

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

  1. sana çook katılıyorum canım bundan sonra bu malları almak yok...
    kahrolsun katil İsrail

    YanıtlaSil
  2. inşallah hiç bir zaman girmez bu ürünler evlerimize .. Türk ürünlerini yazmanız ayrıca çok iyi olmuş Allah razı olsun.. Rabbim tüm zalimleri tüm zulmedenleri kahretsin inşallah.

    YanıtlaSil
  3. esma hanım sana teşekkür ediyorum bu duyarlılığın için .ben zaten uzun zamandan beri bu markaları almıyorum ve komşularımada aldırtmıyorum.RABBİM EL KAHHAR ismi hürmetine katil israil i kahreylesin..

    YanıtlaSil
  4. evladımı severken onla gülüp oynarken içim sızlıyor.ben onu severken başka anneler evlatlarının ölüsüne sarılıyor =( allahım yardımcıları olsun

    YanıtlaSil
  5. inşallah arkadaşım rabbim yardım edecek mazlumlara...sonuna kadar boykotu destekliyorum ....

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

Daha yeni Daha eski